Κέντρο Πρόληψης ΠΕ Κοζάνης Ορίζοντες

Λίγα λόγια για εμάς

Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Κοζάνης “ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ” είναι ένα απο τα 75 Κέντρα Πρόληψης που λειτουργούν στην Ελλάδα και είναι οι εγκεκριμένοι οργανισμοί για την υλοποίηση προγραμμάτων πρόληψης στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Δράσης κατά των Ναρκωτικών.


Πρόσφατα Άρθρα

  • ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
    Το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής Ψυχοκοινωνικής Υγείας Κοζάνης «Ορίζοντες»   σε συνεργασία με το Ενιαίο Κοινωνικό Δίκτυο Δυτικής Μακεδονίας, την Ελληνική Αστυνομία  και το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Βελβεντού πραγματοποίησε την Κυριακή 14 Ιουνίου στο ΒΕΛΒΕΝΤΟ  ενημερωτική εκδήλωση με θέμα “ Kατανοώντας τον Εθισμό στη Σύγχρονη Εποχή» Ομιλητές στην εκδήλωση ήταν ο Νίκος Τσακμάκης Επιστημονικός Υπεύθυνος… Διαβάστε περισσότερα: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΔΑΚ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ
    Την Παρασκευή 12/06 το Κέντρο Πρόληψης συμμετείχε στην εκδήλωση ¨4οι Αγώνες ποδοσφαίρου¨ που διοργάνωσε η Διεύθυνση Αστυνομίας Κοζάνης στο ΔΑΚ Βελβεντού, με κεντρικό σύνθημα ¨Κόκκινη κάρτα στα ναρκωτικά – Σκοράρω στη ζωή. Μια εκδήλωση με ισχυρό κοινωνικό μήνυμα και στόχο την ευαισθητοποίηση της νεολαίας απέναντι στις εξαρτήσεις. Στους αγώνες συμμετείχαν παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές κι η Διεύθυνση… Διαβάστε περισσότερα: ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΔΑΚ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ
  • Καλοκαιρινή Δράση του Κέντρου Πρόληψης «ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» σε σχολική γιορτή λήξης!
    Την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026 υλοποιήθηκε μια τελευταία σχολική δράση για την τρέχουσα σχολική χρονιά σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης “ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ” και το  Νηπιαγωγείο/Δημοτικό Σχολείο Ανατολικού Εορδαίας!!!  Mε επιτυχία το Κέντρο Πρόληψης ΠΕ Κοζάνης ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ, που λειτουργεί σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Πρόληψης και Αντιμετώπισης των Εξαρτήσεων (ΕΟΠΑΕ), κατόπιν αιτήματος ανέλαβε την οργάνωση… Διαβάστε περισσότερα: Καλοκαιρινή Δράση του Κέντρου Πρόληψης «ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» σε σχολική γιορτή λήξης!
  • ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ
    Την Κυριακή 14/06/2026 στο Βελβεντό πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η εκδήλωση με θέμα «Κατανοώντας τον εθισμό στην σύγχρονη εποχή». Την εκδήλωση συνδιοργάνωσαν το Κέντρο Πρόληψης, το Ενιαίο Κοινωνικό Δίκτυο Δυτικής Μακεδονίας και το Κοινοτικό Κέντρο Δήμου Βελβεντού. Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και απεύθυνε χαιρετισμό ο Δήμαρχος Βελβεντού κ. Μανώλης Στεργίου.
  • ΟΜΑΔΑ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΙΛΩΝ ΚΟΖΑΝΗΣ
    🌼Με επιτυχία ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026, ο κύκλος συναντήσεων της Ομάδας Γονέων του Νηπιαγωγείου Κοίλων Κοζάνης. Στην τελευταία μας συνάντηση συζητήσαμε το ιδιαίτερα σημαντικό θέμα της ψυχικής ανθεκτικότητας, αναδεικνύοντας τρόπους με τους οποίους μπορούμε να ενισχύσουμε τα παιδιά μας, ώστε να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ζωής με αυτοπεποίθηση, αισιοδοξία και δύναμη. Θα θέλαμε… Διαβάστε περισσότερα: ΟΜΑΔΑ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΙΛΩΝ ΚΟΖΑΝΗΣ
  • ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ
    Το Κέντρο Πρόληψης μαζί με το Ενιαίο Κοινωνικό Δίκτυο Δυτικής Μακεδονίας και το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Βελβεντού συμμετέχει σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στο Βελβεντό την Κυριακή 14 Ιουνίου στις 11.30 π.μ.
  • ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ
    Την Τετάρτη 10 Ιουνίου το Κέντρο Πρόληψης σε συνεργασία με το 1ο Νηπιαγωγείο Σιάτιστας, οργάνωσε εκδήλωση – συζήτηση με γονείς με θέμα: ¨Δημιουργώντας ένα υγιές πλαίσιο για το μεγάλωμα των παιδιών  μας¨.  Συντονιστής της συζήτησης  ήταν ο Νίκος Τσακμάκης Επιστημονικός Υπεύθυνος του Κέντρου Πρόληψης. Στην εκδήλωση, μετά από μία σύντομη εισήγηση, δόθηκε η δυνατότητα στους… Διαβάστε περισσότερα: ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ
  • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ – ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
    Την Τετάρτη 03 Ιουνίου ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Γυμνάσιου Πτολεμαΐδας με την διεύθυνση του σχολείου και τον Σύλλογο Διδασκόντων οργάνωσε ενημέρωση – εκδήλωση με θέμα: ¨Ψυχική υγεία και εφηβεία – Διαχείριση του άγχους¨. Ομιλητής ήταν ο Νίκος Τσακμάκης  Επιστημονικός Υπεύθυνος του Κέντρου Πρόληψης.  Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και απεύθυνε χαιρετισμό η πρόεδρος του… Διαβάστε περισσότερα: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ – ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
  • ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΟ 22ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ
    📍Την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο 22ο Νηπιαγωγείο Κοζάνης ομιλία με θέμα: «Η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο». Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συζητήσαμε με τους γονείς για τη σημαντική αυτή αλλαγή στη ζωή των παιδιών τους, αναδεικνύοντας τις προκλήσεις αλλά και τις δυνατότητες που συνοδεύουν τη μετάβαση στο Δημοτικό Σχολείο. Παράλληλα,… Διαβάστε περισσότερα: ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΟ 22ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ
  • ΚΥΚΛΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΕΡΒΙΩΝ
    Το διήμερο 6/7 Μαίου οργανώθηκε στο Λύκειο Σερβίων και στο Γυμνάσιο Βελβεντού ένας κύκλος συζητήσεων “Ψυχική υγεία – Σύγχρονες μορφές εξάρτησης και εφηβεία “. Στις παρεμβάσεις συμμετείχαν τα 3 τμήματα της ‘Α Λυκείου Σερβίων και τα 2 τμήματα της ‘Γ Γυμνασίου του Βελβεντού. Οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για θέματα ψυχικής υγείας και… Διαβάστε περισσότερα: ΚΥΚΛΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΕΡΒΙΩΝ
Κύλιση στην κορυφή